​​بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید.

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان و تشخیص به هنگام نیازهای آن‌ها، و هم‌چنین پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع جهت ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آن‌ها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ از ممیز معتبر خارجی گردید.

مشاهده متن کامل خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:
آزادراه تهران شمال به نوروز امسال نمی‌رسد
آزادراه تهران شمال
کار در قطعه یک در تمام جبهه ها و با حداکثر توان ادامه دارد

​​بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایاتماجرای پس گرفتن لباس‌های ملی‌پوشان جوان فوتبال چه بود؟

️Channel:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
طراحی سایتسئوفروش ویلا و اجاره ویلاسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلافروش ویلافروش ویلا